salamandra prowadzi tutaj blog rowerowy

Leśne fiołki i rzepakowe pola

d a n e    w y j a z d u 41.00 km 21.00 km teren 02:45 h Pr.śr.:14.91 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A1
Niedziela, 20 kwietnia 2014 | dodano: 22.04.2014

Uprawy – las Mokrzański – las Mrozowski. Wprawdzie dojechałam pod stadninę w Mrozowie, ale na głównego bohatera eskapady wyrosło... pole rzepaku :D
Pole rzepaku
Pole rzepaku © salamandra

Na pewien czas, słoneczny rzepak - jak słoneczniki, zdominuje nasz krajobraz.
To nie to samo, co słoneczniki i La Grande Boucle. Ale żółty i słońce jest ;)
Dobrze tylko, że zapachu nie czuć. Pod tym względem wolę las. Jeszcze królują fiołki.
Fiołki w lesie
Fiołki w lesie © salamandra

Z ciekawszych zdarzeń, to niemalże sprzed kierownicy wystartował mi myszołów. Kilka razy spotkałam sarny - na polu, w lesie, na uprawach i nawet w tym rzepaku. O zachodzie - złotym. Jak Amstel. Amstel Gold Race - cały czas myślałam o tym, co dziś się zdarzyło...
Uważam, że redaktorzy, także Eurosportu, niepotrzebnie dmuchali balonik. Teraz wielu czuje niedosyt... i bez balonika wszyscy wiedzieliśmy, na co czekamy. Też wypatrywałam z wypiekami, też wykrzykiwałam przed ekranem. Piękny wyścig Michał i piątka za piątkę wśród asów :)