salamandra prowadzi tutaj blog rowerowy

Przez las w Nowej Karczmie i wałem nad Bystrzycą do Pracz

d a n e    w y j a z d u 28.20 km 16.00 km teren 01:50 h Pr.śr.:15.38 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A1
Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 | dodano: 28.04.2014

Wzdłuż Odry nadal szpetnie, wszystko rozbabrane, rozjeżdżone ciężkim sprzętem... Golizna, błocko po osie i taka tam cywilizacja - może kiedyś, w bliżej nieokreślonej przyszłości będzie. Póki co, ogrom zniszczeń, nie przymierzając, jak po wojnie. Żal patrzeć. Okrążyłam to pobojowisko lasem koło Nowej Karczmy. Dało się jakoś przedostać na wysokość ujścia Bystrzycy. O dziwo przez wał śmignęło kilka saren, ale prawdziwa nagroda dopiero czekała...

Zając na wale
Zając na wale © salamandra

Chwilkę udało mi się go poobserwować :) Podchodziłam coraz bliżej i bliżej... gdy jakiś biegacz spłoszył zajączka i było po sprawie. Zając do lasu, ja z myślą, że przydałby mi się przyzwoity zoom. Cóż, zdaje się, że kieszonkowy aparat i porządny obiektyw nie za bardzo idą w parze. Ale i tak - fajne spotkanie :)