salamandra prowadzi tutaj blog rowerowy

Świerzów - Mistrzostwa Dolnego Śląska w RJnO

d a n e    w y j a z d u 10.50 km 6.50 km teren 01:45 h Pr.śr.:6.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A1
Sobota, 14 czerwca 2014 | dodano: 22.06.2014

Mała rzecz, dzięki której zostawiłam za sobą to całe zamieszanie i na trochę zapomniałam. Piękny las i dosłownie świetna jazda :)

Podium Mistrzostw Dolnego Śląska w RJnO
Podium Mistrzostw Dolnego Śląska w RJnO © salamandra

Faktycznie, to można mi winszować zakręcenia i świra. Tak naprawdę, to startowali prawie sami mężczyźni. Wśród kobiet wykosiłam konkurencję, bo właściwie jej nie było :D

Medal Mistrzostw Dolnego Śląska w RJnO
Medal Mistrzostw Dolnego Śląska w RJnO © salamandra

Gratulacje dla wszystkich zawodników i WIELKIE BRAWA oraz ciepłe słowa dla organizatorów. Także za ognisko z pieczoną w kapuście kaszanką, ciasta na deser, gorącą herbatę w deszczu i super zawody! Jazda na orientację coraz bardziej mi się podoba. Chyba pora sprawić sobie mapnik, a na trening szybkości, to na pewno nie jest za wcześnie. Cośkolwiek się wkręciłam ;)