salamandra prowadzi tutaj blog rowerowy

Rumianki

d a n e    w y j a z d u 23.65 km 0.00 km teren 01:30 h Pr.śr.:15.77 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A1
Poniedziałek, 18 maja 2015 | dodano: 19.05.2015

Tu i tam... do lasu. Na uprawy - posłuchać żabiego koncertu. Nad Bystrzycę, nad Odrę. Na koniec wokół Pilczyckiego Stawu.

Krajobraz z rumiankiem
Po drodze - krajobraz z rumiankami © salamandra

Kwitna rumianki
 Rumianki - kwitną w najlepsze © salamandra

Może jeszcze wspomnę, że nieoczekiwanie, byłam dzisiaj postrachem dzieci. Na Stabłowicach jakaś paniusia z okrzykiem "Jeszcze jeden rower! Znowu!" złapała się za głowę, zamiast oczywiście trzymać dziecko. Tak jakby na polnej drodze, pośrodku łąki, rower, kieby dziwoląg miał trzy kierownice i sam jechał. Tym bardziej dziwne, że ja szaleńczej jazdy zgoła nie uprawiałam, a to hasające dziecko z daleka było widać i słychać. Paniusię zresztą też.
Druga sytuacja - raczej zabawna. Nad stawem. Rodzice, dwójka dzieci. Uważaj, bo pan na rowerze... Oooo! Przepraszam Panią :) Popatrz - to pani. Nie myślałam, po tych wertepach, to sami panowie jeżdżą. Ale się uśmiałam :D