salamandra prowadzi tutaj blog rowerowy

Niedziela na Śnieżniku

d a n e    w y j a z d u 0.00 km 0.00 km teren 06:00 h Pr.śr.:0.00 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:
Niedziela, 12 lipca 2015 | dodano: 17.07.2015

Trochę nieoczekiwany, ale udał się ten lipcowy Śnieżnik. W schronisku na hali, obowiązkowo ciepła szarlotka z jagodami. Kultowe ciasto, jak zwykle pycha, mimo, że śnieżnickie jagody jeszcze majowe ;)

Właściwie, to na Śnieżniku wiosna
Właściwie, to na Śnieżniku wiosna © salamandra

Na szczycie odrobina błogiego lenistwa - kocyk i buźka do słońca. Sprawdziliśmy obecność. Słoń jest :)

Słoń na Śnieżniku
Słoń na Śnieżniku © Tomek, pięknie dziękuję za zdjęcie :)

Wspomnę tylko, że tym razem wchodziliśmy od Kletna - żółtym szlakiem na halę, potem zielonym na szczyt. Powrót do schroniska także zielonym, a potem do Kletna niebieskim i niebieskim rowerowym.

Widok z niebieskiego
Widok z niebieskiego © Tym razem, za zdjęcie dziękuję Kubie :)

Do Wrocławia w deszczu i nocą - coś, czego salamandry nie lubią najbardziej, ale wypad  - super.