salamandra prowadzi tutaj blog rowerowy

Po burzy

d a n e    w y j a z d u 25.30 km 0.00 km teren 01:40 h Pr.śr.:15.18 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A1
Sobota, 25 lipca 2015 | dodano: 26.07.2015

Podejście No1 - podejrzliwie spoglądając na chmury - 0,5km i... szybki odwrót
 Podejście No2 - po deszczu. Rześko, krystaliczne powietrze, tylko dnia mało zostało. Miałam nadzieję, że nad rzeką będzie spokój i...   był.
 Sielsko już na Ślęzoujściu. Konie skubią trawę, słonko coraz niżej.

Kolacja po burzy
Kolacja po burzy © salamandra

Most Rędziński ładnie się prezentował. Akurat chyba odpowiednie oświetlenie: Słońce nisko, trochę ciemnych chmur i wydaje się bielszy niż w rzeczywistości.

Most Rędziński
Most Rędziński © salamandra

Miałam nadzieję, zastać jeszcze jakieś fajne chmury, przeglądające się w Odrze. Jednak na taki spektakl trochę się spóźniłam. Za to zachód dzisiaj nie zawiódł. Piękne kolory...

Zachód słońca po burzy
Zachód słońca po burzy © salamandra

W drodze powrotnej mgły na uprawach. Ślicznie się ścieliły i wyjątkowo gęste. Wysoka wilgotność i zapadający zmierzch zrobiły swoje.

Wieczorna mgła nad leśnymi uprawami
Wieczorna mgła nad leśnymi uprawami © salamandra

Fiolet i pomarańcz, przeszły w róż...

Zapada zmrok
Zapada zmrok © salamandra

Naprawdę ładny był dzisiaj zachód nad miastem. Aż chciało się... być nad morzem ;)