salamandra prowadzi tutaj blog rowerowy

Brzezina

d a n e    w y j a z d u 35.15 km 0.00 km teren 01:50 h Pr.śr.:19.17 km/h Pr.max:0.00 km/h Temperatura: HR max: (%) HR avg: (%) Podjazdy: m Kalorie: kcal Rower:Kross Level A1
Niedziela, 5 maja 2013 | dodano: 05.05.2013

Trochę ostatnio przylało. No, może trochę więcej niż trochę.
Na początek Bystrzyca z kładki w Parku Leśnickim. kilka dni deszczu i stan wysoki migiem gotowy.

Wysoki stan na Bystrzycy © salamandra

Niechęć do błota mnie ogarnęła, więc dziś szosa. Przez Mokrą do Brzeziny. Liczyłam na kwitnące jabłonie, ale jeszcze nie pora. Czereśnie owszem tak.
Na górce w Brzezinie, chwila na panoramę.
Panorama Wrocławia z Brzeziny © salamandra

Dalej słynny podjazd "pod górkę w Brzezinie", który dziś był dla mnie ekstra zjazdem :) Brzezinka Średzka, Pisarzowice... i o właśnie bocianie gniazdo na zakręcie.
W Pisarzowicach na zakręcie © salamandra

Boćki też były :)
Dom na kominie © salamandra

Teraz przez Wilkszyn i miało być do domu, ale na krzyżówce przed zielonym mostem się rozmyśliłam. Pojechałam przez Marszowice i tak znowu wylądowałam w parku w Leśnicy. No teraz to już naprawdę do domu. W sam raz na Giro zdążyłam.